miercuri, 22 septembrie 2010

Ce zice Bona Bianca?

Mai tineti minte articolul asta? Ei bine, la putin timp dupa ce l-am publicat m-am gandit sa ii dau Bonei un mail in speranta ca ma voi lamuri apropo de "identitatea" ei reala. Mai jos,mailul meu si raspunsul ei.

In data de 4 septembrie 2010, 21:36, grija copii <grijapentrucopii@gmail.com> a scris:
- Ascunde textul citat -

Buna,

Am gasit pe internet filmuletul tau de prezentare si.. scuza-mi indiscretia, dar... e o gluma proasta sau tu chiar vorbesti serios cu oferta de babysitting prin videochat pentru copii?

Astept cu maxim interes un raspuns.

Merci,

Ioana Maria Bulanschi



Si raspunsul...

Draga mea Ioana, 


Imi cer scuze de raspunsul intarziat. Asa cum scriam, am fost plecata in Italia dupa ce am postat acel anuntz video.
Stiu k poate parea ciudat la cum m-am deghizat, dar mie chiar imi plak copiii. :-)

Am facut o mik glumitza la final, cu barbatzii, insa restul e p bune, jur. Nu e deloc gluma... pur si simplu vreau sa fac niste banutzi k sa imi platesc facultatea si in plus, nimeni nu ofera asta in Romania.
Dak te intereseaza, iti propun sa ne vedem la o cafea la Unirii (dak locuiesti in Bucuresti)  sau sa intri pe videochatul meu.
Cum preferi? :)


Te pup, :-***
BBia
 
Dupa acest raspuns, incep sa cred ca aceasta domnsioara pare a avea intentii reale apropo de aceasta metoda de babysitting... Voi ce spuneti? E o farsa, o gluma sau ceva real?...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu